Utilizăm module cookie (proprii și ale terților, cum ar fi Google Analytics) pentru a vă ajuta să utilizați mai ușor site-urile noastre și pentru a ne adapta mai bine oferta în funcție de interesele dumneavoastră. Continuarea utilizării site-urilor noastre înseamnă acceptarea implicită a cookie-urilor necesare din punct de vedere tehnic. Prin acceptare vor fi utilizate toate tipurile de cookie-uri (inclusiv cookie-urile de marketing). Acordul dumneavoastră este voluntar și poate fi revocat în orice moment în viitor.

Mai multe informații sunt disponibile în declarația noastră privind protecția datelor.

Accepta

Remote Service

Prezentare pe scurt a serviciului Remote Service.

Știm cât este de important pentru dumneavoastră să puteți conta pe performanțe de top și service profesionist, pentru a minimiza timpii de nefuncționare. Angajamentul nostru de a vă furniza nu doar cele mai bune utilaje, ci și cele mai bune servicii ne motivează. Acum, dumneavoastră puteți să pășiți alături de noi într-o nouă eră a asistenței de service, folosind interconectarea inteligentă a utilajelor CLAAS. Această tehnologie permite distribuitorului dumneavoastră și partenerului de service să acceseze utilajul dumneavoastră și datele specifice direct, oferind astfel posibilitatea de a reacționa mai rapid la cerințele dumneavoastră de întreținere și de service. Acest serviciu vă este oferit gratuit, timp de 5 ani. Tot ce trebuie să faceți este să confirmați că acceptați oferta.

Beneficiile utilizării Remote Service

Soluționare mai rapidă a problemelor:

  • Utilajul detectează defecțiunile și alertează operatorul
  • Utilajul transmite mesajul de eroare către partenerul de service
  • Partenerul de service identifică defecțiunea de la distanță

Avantajul dumneavoastră: soluționarea imediată a problemei prin livrarea și instalarea piesei de schimb la locul unde este utilizat utilajul.

Planificarea proactivă a întreținerii:

  • Utilajul transmite o notificare partenerului de service privind necesarul de întreținere în viitorul apropiat
  • Partenerul de service vă sugerează o dată pentru efectuarea lucrărilor de întreținere
  • Partenerul de service plasează comanda pentru consumabilele CLAAS ORIGINAL în conformitate cu volumul lucrărilor de întreținere

Avantajul dumneavoastră: lucrările de întreținere sunt efectuate rapid și proactiv.

Înregistrare.

Înregistrați-vă acum! Acceptați oferta la momentul achiziției sau la predarea utilajului și veți fi înregistrat pentru Remote Service.

Pentru CLAAS, funcționarea fiabilă a utilajelor clienților noștri reprezintă prioritatea de top în orice situație. Din acest motiv, respectăm următorul principiu simplu: cu CLAAS Remote Service clientul deține întotdeauna controlul integral:

  • Dumneavoastră sunteți proprietarul datelor dumneavoastră
  • Comunicarea are loc în conformitate cu cele mai ridicate standarde de securitate
  • Sunt transferate doar datele despre starea tehnică a utilajului (de exemplu, turațiile măsurate sau mesajele electronice de eroare), procesul de diagnoză și condițiile de operare, nu și datele privind randamentul.


*Serviciul este valabil doar pentru urmatoarele tipuri de utilaje, cu an de fabricație începând cu ianuarie 2018: combine TUCANO modelele 440, 450, 570, 580, toate modelele de  combine LEXION, tractoare AXION gama 800 , tractoare AXION gama 900, combine pentru recoltat furaje JAGUAR și tractoare XERION. 

MAXI CARE

Garanție fiabilă extinsă pentru utilajul dumneavoastră CLAAS

 

Siguranță maximă în funcționare plus control maxim al costurilor.

Pachetul MAXI CARE de la CLAAS asigură garanție extinsă pentru combine de recoltat, tractoare și încărcătoare telescopice, personalizată în funcție de cerințele dumneavoastră specifice. Garanția acoperă toate piesele de schimb și materialele de lucru CLAAS ORIGINAL necesare, împreună cu orice reparații efectuate de partenerul dumneavoastră CLAAS. Vă puteți concentra pe activitatea dumneavoastră principală și puteți lăsa operațiunile de service în sarcina specialistului CLAAS. Lucrările vor fi efectuate la standarde profesioniste și documentate în broșura de service.

Beneficiile dumneavoastră:

  • Garanție extinsă până la 5 ani (1 an garanție + max. 4 ani MAXI CARE)
  • Posibilitatea de a alege individual durata contractului și numărul de ore de funcționare
  • Utilizarea pieselor de schimb și materialelor de lucru CLAAS ORIGINAL recomandate
  • Toate lucrările sunt efectuate de partenerul dumneavoastră CLAAS calificat
  • Costuri previzibile pe durata ciclului de viață
  • Valoare maximă de revânzare pentru utilajul dumneavoastră CLAAS

Documentație cuprinzătoare pentru claritate și transparență

Departamentul Documentație tehnică pune la dispoziție o documentație completă, actualizată pentru întreaga gamă de produse, în toate limbile relevante.

Echipamente de înaltă tehnologie cu asistenţă personalizată

Atelierele noastre de service sunt dotate cu cele mai recente echipamente de diagnoză pentru detectarea atentă a defectelor şi calcularea rapidă şi exactă a costurilor. Iar dacă este necesară efectuarea unor reparaţii, partenerii de service CLAAS au instrumentele necesare pentru a realiza aceste lucrări rapid şi cu costuri reduse.

Viteză – suntem acolo unde aveţi nevoie de noi.

Intervenţia promptă se bazează pe o reţea extinsă de service, consultanţi tehnici şi personalul de asistenţă clienţi. Vom fi acolo pentru dumneavoastră oricând şi oriunde aveţi nevoie de noi – rapid şi sigur. Şi dacă este necesar, partenerii de vânzări CLAAS au acces permanent la informaţiile şi sistemele online, pentru a reacţiona rapid şi a găsi soluţia ideală pentru problema dumneavoastră.

Diagnoză de la distanță CLAAS

Pe lângă creșterea productivității asigurată de conectarea la rețeaua wireless, sistemul CLAAS TELEMATICS al combinei dumneavoastră de recoltat permite și intervenția rapidă a tehnicienilor de service CLAAS atunci când este necesar. Datele privind utilajul pot fi transferate prin intermediul telefonului mobil și al tehnologiilor internet direct pe dispozitivul de diagnoză sau pe calculatorul tehnicianului. Astfel, tehnicienii pot efectua o diagnoză corectă, indiferent de localizarea geografică, pentru ca apoi să aducă la ferma dumneavoastră piesele de schimb necesare. Pe lângă economia de timp, este asigurată utilizarea la capacitate mai mare a utilajului dumneavoastră.