Dacă apăsați butonul „Acceptare” vom seta module cookie care nu sunt necesare din punct de vedere tehnic (și din partea terților), pentru a vă pune la dispoziție o ofertă online ușor de utilizat și pentru a ne îmbunătăți și adapta serviciile la preferințele dumneavoastră. Vă puteți retrage oricând consimțământul făcând clic aici. De asemenea, în cazul în care nu apăsați butonul „Acceptare”, vom seta module cookie necesare din punct de vedere tehnic.

Pentru a monitoriza comportamentul dumneavoastră de utilizator, CLAAS folosește și „Google Analytics”. Google prelucrează datele dumneavoastră de utilizare pentru a oferi companiei CLAAS statistici anonime despre comportamentul utilizatorului. De asemenea, Google folosește datele dumneavoastră pentru oricare dintre scopurile proprii (de exemplu, crearea profilului) și reunește datele dumneavoastră cu datele din alte surse. Google vă poate stoca datele în afara Uniunii Europene, de exemplu în SUA prin Google LLC. Atât Google, cât și autoritățile publice au acces la date. 

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați regulamentul nostru privind protecția datelor.

Accepta

Verificarea utilajelor CLAAS după campanie.

Cu noi ești pe mâini bune.

Verificarea utilajelor CLAAS după campanie.

Cu noi ești pe mâini bune.

Avantajele verificării post-recoltare CLAAS dintr-o privire:

Deoarece perioada de după campania de recoltare este de fapt perioada de dinaintea următoarei campanii, noi vă oferim servicii de verificare a utilajului dumneavoastră, sub forma unei analize detaliate a stării tehnice, chiar imediat după încheierea sezonului de recoltare. Verificarea post-recoltare este o inspecție detaliată a utilajului dumneavoastră, realizată pe baza unei liste de verificări specifice și conform standardelor înalte ale CLAAS.

Acum că s-a încheiat recoltarea, a sosit momentul să ne pregătim pentru următorul sezon. Contactați chiar astăzi partenerul dumneavoastră CLAAS, pentru a programa o dată pentru verificarea post-recoltare CLAAS.

1. Fiabilitatea operațională pentru următorul sezon.

Utilajul dumneavoastră beneficiază de servicii de revizie și reparații realizate de un partener CLAAS care respectă cele mai înalte standarde CLAAS. Anii de experiență în materie de recoltare, din diferite colțuri ale lumii, asigură faptul că veți beneficia de cele mai bune servicii de întreținere și reparații.

2. Retenția valorii utilajului dumneavoastră - pe deplin validată și documentată.

Întreținerea preventivă periodică realizată de distribuitorul dumneavoastră CLAAS vă menține utilajul într-o stare optimă. Aceasta este pe deplin documentată în cartea digitală cu vouchere pentru servicii, asigurând o evaluare de încredere a utilajului dumneavoastră pentru situația în care decideți să îl vindeți.

3. Nicio întrerupere a activităților de bază – mai mult timp pentru ceea ce contează

Permiteți-le specialiștilor să aibă grijă de utilajul dumneavoastră din timp. Acest lucru vă permite să vă dedicați timpul propriului domeniu de activitate: conducerea afacerii dumneavoastră.

4. Beneficii în materie de costuri – întotdeauna de partea dumneavoastră.

Beneficiați de ofertele de iarnă atrăgătoare, în special atunci când partenerul CLAAS efectuează lucrări de verificare și întreținere pentru utilajul dumneavoastră în afara sezonului.

Verificarea CLAAS a utilajelor după campania de recoltare. Cu noi sunteți pe mâini bune.

Procesele de verificare CLAAS după recoltare:

Verificarea după recoltare analizează utilajul dumneavoastră pe baza unei liste specifice de elemente ce trebuie verificate.

  1. Întregul utilaj
  2. Motor
  3. Șasiu
  4. Transmisie/ambreiaj/arbori cardanici
  5. Frâne
  6. Direcție
  7. Mecanism de ridicare
  8. Sisteme hidraulice
  9. Cabină
  10. Piese șasiu/caroserie
  11. Elemente de bază pentru întreținere
  12. Sistem electric/electronic
  13. Cuplă remorcare
  14. Sisteme de acționare
  15.  ...

Rețineți că elementele de verificare variază în funcție de utilaj.

Verificare și diagnoză

La introducerea seriei utilajului în aplicația digitală „Inspection Pilot”, experților CLAAS li se prezintă configurația precisă a utilajului. Aceasta constituie baza unei liste specifice de elemente de verificare, astfel încât toate punctele relevante să fie indicate și să fie supuse unei analize de diagnoză în contextul verificării post-recoltare.

Documentație digitală

Rezultatele verificării post-recoltare sunt înregistrate intuitiv prin doar câteva clicuri de către specialistul de service. Orice puncte slabe, defecte sau uzură pot fi documentate cu ușurință prin fotografii. În acest stadiu incipient sunt sugerate, de asemenea, măsurile posibile de rectificare. Este de la sine înțeles că primiți, de asemenea, această diagnoză individuală privind starea utilajului dumneavoastră sub formă digitală.

Recomandări profesioniste

Cu mulți ani de experiență și acces la o bază internațională de date, specialistul de service este în măsură să evalueze rezultatul documentat în conformitate cu condițiile dumneavoastră de operare și să stabilească pe baza acestuia acțiunile recomandate pentru dumneavoastră.

Estimare costuri

Pe baza diagnozei stării utilajului și a acțiunilor recomandate, acum aveți la dispoziție o gamă de măsuri specifice, cu care să vă pregătiți complet utilajul pentru sezonul următor. În urma consultării cu partenerul CLAAS, primiți o ofertă individuală cu avantaje de cost anticipate pentru extrasezon.

Acceptarea comenzii

Verificarea precisă post-recoltare vă permite să efectuați rapid lucrări de service necesare pentru satisfacerea nevoilor afacerii dumneavoastră. Prin urmare, utilajul dumneavoastră va fi perfect pregătit pentru următoarea recoltare.