Dacă apăsați butonul „Acceptare” vom seta module cookie care nu sunt necesare din punct de vedere tehnic (și din partea terților), pentru a vă pune la dispoziție o ofertă online ușor de utilizat și pentru a ne îmbunătăți și adapta serviciile la preferințele dumneavoastră. Vă puteți retrage oricând consimțământul făcând clic aici. De asemenea, în cazul în care nu apăsați butonul „Acceptare”, vom seta module cookie necesare din punct de vedere tehnic.

Pentru a monitoriza comportamentul dumneavoastră de utilizator, CLAAS folosește și „Google Analytics”. Google prelucrează datele dumneavoastră de utilizare pentru a oferi companiei CLAAS statistici anonime despre comportamentul utilizatorului. De asemenea, Google folosește datele dumneavoastră pentru oricare dintre scopurile proprii (de exemplu, crearea profilului) și reunește datele dumneavoastră cu datele din alte surse. Google vă poate stoca datele în afara Uniunii Europene, de exemplu în SUA prin Google LLC. Atât Google, cât și autoritățile publice au acces la date. 

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați regulamentul nostru privind protecția datelor.

Accepta

Comunicat de presă

Actualizarea conform standardul de emisii Stage V asigură sporirea performanței și mai mult confort*

CLAAS va introduce în iulie 2020 respectarea standardului de emisii stage V pentru toate cele trei modele din gama TORION de dimensiuni medii. Ținând cont de acest aspect, vor fi revizuite zonele-cheie ale acționării, cinematicii de ridicare și cabinei. În plus, unitatea de propulsie cu șase cilindri a modelului TORION 1511 furnizează acum o putere semnificativ mai mare.

Mai multă putere și un caracter mai dinamic

Prin asigurarea respectării standardului de emisii Stage V, modelul TORION 1511 a beneficiat de un nou impuls: unitatea de 6,8 litri cu șase cilindri de la Deere Power Systems (DPS) oferă 138 kW/188 CP, în conformitate cu ISO 14396: o creștere de 12% față de modelul anterior, care era echipat cu o unitate cu patru cilindri, și generează un cuplu de până la 741 Nm (la 1.600 rpm, în conformitate cu ISO 3046). De asemenea, sistemul de transmisie VARIPOWER, care a fost mărit cu 23 de procente, până la 105 cmc, asigură un dinamism și o agilitate și mai mari pentru ciclurile de încărcare rapidă, precum și rezerve de putere considerabil mai mari pentru lucrările cu prindere.

Modelul TORION 1410 beneficiază, de asemenea, de o sporire a performanței - cu 5 procente, până la 120 kW/163 CP, în timp ce puterea modelului TORION 1177 rămâne neschimbată. Purificarea gazelor de eșapament în conformitate cu standardul de emisii Stage V este implementată pentru toate modelele, folosind filtre de particule diesel (DPF), catalizatori de oxidare pentru motorină (DOC), tehnologie SCR și recirculare externă a gazelor de eșapament răcite (EGR).

Unitatea cu șase cilindri și cuplu ridicat de la DPS cu care este echipat modelul TORION 1511, combinată cu un sistem de transmisie VARIPOWER mai puternic, oferă un dinamism și o tracțiune sesizabil mai mari, mai ales pentru lucrul în silozuri.

Puternică, inteligentă și confortabilă

Cinematica de ridicare a fost reproiectată, cu cilindri de presiune mai mari pentru cilindrii de ridicare, asigurând creșterea forțelor de ridicare cu 20% (TORION 1410 și TORION 1511). Încărcătorul automat SMART LOADING opțional cu o gamă extinsă de funcții asigură combinarea unei puteri mai mari cu mai multă inteligență. Aceste funcții includ un sistem automat, programabil pentru revenirea cupei, înălțimea de ridicare și adâncimea de coborâre, precum și coborârea automată atunci când cupa este înclinată înapoi – care poate fi utilizat, de asemenea, pentru cupe cu înclinare la înălțime. Acest lucru permite memorarea pozițiilor cupei pentru două aplicații diferite sau două cupe diferite.

De asemenea, interiorul cabinei modelelor TORION 1177, 1410 și 1511 a fost adaptat în conformitate cu cele două modele mai mari, TORION 1812 și TORION 1914. Noul terminal cu ecran tactil de 9 inch și cu o suprafață de afișare mai mare cu 70% față de ​​modelul precedent, este impresionant și, datorită contrastului de culoare de înaltă rezoluție, asigură și o lizibilitate excelentă, în toate condițiile de iluminare. Este disponibil un spațiu suficient pentru instalarea altor terminale sau a unor suporturi pentru pahare. Cotiera cu design nou, cu butoane poziționate ergonomic, facilitează utilizarea.

Parbrizul reproiectat asigură mărirea câmpului de acțiune a ștergătorului, precum și a câmpului vizual, în timp ce operatorii beneficiază de spațiu sporit pentru picioare, extrem de util mai ales în zilele lungi de lucru. Cele până la șase faruri LED din partea din spate a cabinei oferă mai multă lumină în zona din spate a utilajelor, pentru lucrul pe timp de noapte sau în condiții de lumină redusă. Vederea în spate a fost, de asemenea, îmbunătățită, datorită unei site noi, fine pentru zona răcitorului, care este complet integrată în capota motorului datorită designului său mai plat și care menține urată în mod eficient zona răcitorului.

Pachetul cuprinzător de accesorii opționale include, de asemenea, direcția dinamică, un nou sistem reactiv pentru controlul manetei de comandă de direcție, pentru funcționare în gama de turații joase (pe lângă volan), un nou sistem de cântărire complet integrat, precum și monitorizarea presiunii din anvelope.

*Nu este disponibil momentan pentru Marea Britanie.

Interiorul cabinei și ergonomia au fost adaptate în conformitate cu modelele mai mari, TORION 1812 și TORION 1914.