Din partea tuturor de la CLAAS:

Mulțumim, dragi fermieri

Mulțumim tuturor celor care continuă să își facă treaba și se asigură că aprovizionarea cu alimente și recoltatul în 2020 nu vor avea de suferit.


Pandemia corona și efectele sale.

În prezent, lumea noastră se clatină din cauza efectelor pandemiei cu coronavirus. Sperăm să putem reveni la normalitate în curând, însă între timp vrem să știți că noi continuăm să lucrăm pentru dumneavoastră, clienții noștri.

Personalul nostru de service și piese de schimb va continua să fie disponibil pentru a oferi serviciile pe care vi le oferim în mod obișnuit și vom menține serviciul nostru de furnizare a pieselor de schimb, respectând limitele care ne-au fost impuse.

Am dori să profităm de această ocazie pentru a mulțumi tuturor celor care continuă să își facă treaba și se asigură că aprovizionarea cu alimente și recoltatul în 2020 nu vor avea de suferit. Multe mulțumiri tuturor fermierilor pentru dăruirea dumneavoastră!

Pentru informații actualizate cu privire la efectele pandemiei Corona asupra agriculturii, vă recomandăm să vizitați site-urile web guvernamentale relevante din țara dumneavoastră sau http://www.fao.org/home/en/

Fii puternic, fii hotărât, fii sănătos!


Livrările de utilaje sunt efectuate cu viteză maximă

În ciuda faptului că producția a trebuit sistată în unele fabrici CLAAS din cauza efectelor crizei de coronavirus, livrarea utilajelor finite continuă la un nivel ridicat. În cursul săptămânii trecute, doar de la Le Mans au plecat 106 tractoare către dealerii și clienții CLAAS. De asemenea, în Harsewinkel, livrările de utilaje se desfășoară cu viteză maximă. Pe lângă combina de recoltat furaje JAGUAR, pentru care anul acesta au fost primite din China un număr neobișnuit de mare de comenzi, în special modelele LEXION și TUCANO, alături de  AVERO, sunt livrate către cele mai diverse piețe. În mod curent, acest lucru înseamnă că 20 - 35 de combine de recoltat și 15 - 20  combine de recoltat furaje părăsesc fabrica în fiecare zi. În multe locuri, utilajele comandate din timp sunt deja așteptate cu nerăbdare, la fel fiind și modelul nostru XERION. Chiar și la Krasnodar, unde întregul personal a fost trimis săptămâna aceasta în „vacanța Putin”, livrările de utilaje și de piese de schimb continuă.

Sectorul utilajelor de recoltat furaje verzi a primit, de asemenea, undă verde: pe de o parte, presele pentru baloți cilindrici și paralelipipedici sunt încă livrate din Metz, iar pe de altă parte producția de la Bad Saulgau continuă conform planificării, fiind trimise zilnic pentru livrare în jur de 100 de cositori, greble adunătoare, greble împrăştietoare și remorci autoîncărcătoare.

Această știre pozitivă este un motiv bun pentru a spune „mulțumim”. Nu doar tuturor angajaților CLAAS care au grijă ca utilajele să poată fi încărcate și expediate. Ci și șoferilor care, în ciuda tuturor dificultăților actuale, transportă în mod fiabil și rapid tehnologia noastră ce poartă binecunoscuta culoare verde către partenerii și clienții noștri.


Service și asistență clienți - Securitatea aprovizionării cu angajament maxim

În ciuda măsurilor mai stricte luate în ultimele zile pentru a ține sub control pandemia de coronavirus și a restricțiilor impuse economiei ca urmare a acestora, la CLAAS continuă producția și expedierea pieselor de schimb. De asemenea, distribuitorii și atelierele de service continuă să fie pe deplin operaționale, datorită măsurilor cuprinzătoare luate într-o etapă timpurie. „Primele măsuri de precauție au fost luate în depozitele și departamentele noastre în urmă cu câteva săptămâni, pentru a reduce la minim riscurile, pentru a întrerupe posibilele canale de transmitere și pentru a preveni blocajele”, spune Ulrich Timcke, purtătorul de cuvânt al consiliului de administrație al CLAAS Service and Parts GmbH. „Pentru aceasta a fost necesară nu doar restructurarea activității noastre în schimburi în Centrul Logistic Piese de schimb, ci și înăsprirea normelor de igienă ca parte a unui concept cuprinzător de siguranță. Majoritatea departamentului de administrație a trecut, de asemenea, la lucru în sistem „home office”, continuând astfel să fie pe deplin operațional datorită unui sistem IT bine pus la punct. Continuăm să fim disponibili și să procesăm comenzile ca de obicei. Pentru a realiza acest lucru, 490 de angajați pe deplin implicați lucrează în depozit în permanență, în trei schimburi. Pot afirma cu mândrie că aceste măsuri ne-au permis să menținem afacerea funcțională.”

„Chiar dacă restricțiile în materie de logistică pot duce la întârzieri ale livrărilor, în special în cazul traficului transfrontalier, suntem deja capabili să asigurăm o disponibilitate ridicată datorită stocurilor de iarnă din depozitele proprii, precum și ale partenerilor noștri”, continuă Timcke. „De asemenea, beneficiem de noul depozit din Hamm, cu spațiu pentru 58.000 de paleți, iar capacitatea de preluare a crescut cu până la 30 la sută în perioadele de vârf. În plus, toate depozitele noastre naționale și internaționale sunt conectate între ele, ceea ce înseamnă că, în caz de urgență, piesele pot fi furnizate de pe alte piețe. Per ansamblu, suntem foarte optimiști în ceea ce privește posibilitatea de a furniza clienților în mod fiabil piese de schimb în următoarele săptămâni.”