Utilizăm module cookie (proprii și ale terților, cum ar fi Google Analytics) pentru a vă ajuta să utilizați mai ușor site-urile noastre și pentru a ne adapta mai bine oferta în funcție de interesele dumneavoastră. Continuarea utilizării site-urilor noastre înseamnă acceptarea implicită a cookie-urilor necesare din punct de vedere tehnic. Prin acceptare vor fi utilizate toate tipurile de cookie-uri (inclusiv cookie-urile de marketing). Acordul dumneavoastră este voluntar și poate fi revocat în orice moment în viitor.

Mai multe informații sunt disponibile în declarația noastră privind protecția datelor.

Accepta

Job Description Job Area Job Type Location

Ofițer Suport Departament Utilaje SH

Responsabilități:

- Înregistrare facturi de achiziție utilaje în sistem

- Publicare anunțuri pentru utilajele SH

- Pregătirea și gruparea informațiilor pentru postarea anunțurilor și a materialelor de tipar

- Urmărirea și facturarea chiriilor pentru utilaje

- Asigurarea parcului de utilaje închiriate

- Transmiterea listei de utilaje partenerilor

- Întocmirea de controale achiziții utilaje

- Comandarea transportului pentru utilaje SH

- Preluare comenzi utilaje de la CLAAS Germania

- Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail

- Actualizarea bazei de date documente

- Menținerea unei relații de corespondenta cu Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale  (AFIR) prin actualizarea permanentă a bazei de date conform solicitărilor.

- Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

Cerințe:

- Absolvent al unei forme de învățământ superioare

- Limba germană sau engleză nivel avansat

- Cunoștințe bune operare PC, Microsoft Office, navigare internet

- Cunoștințe operare SAP sau similar

- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă

- Capacitate de a respecta termene limita

- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate


Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați pe adresa de email irina.verdesi@claas.com